Wednesday, August 18, 2010

Pengaruh Inception

Inception arahan Christopher Nolan betul-betul mempengaruhi kehidupan waktu malam aku.Boleh kata hampir setiap malam aku cuba untuk kawal mimpi macam yang Leonardo Dicaprio buat.Aku cuba untuk me-reka dunia aku sendiri dalam mimpi itu.


Bila aku dah berjaya,aku cuba pula untuk masuk ke mimpi lapisan kedua.Cuba buat perkara yang sama pada mimpi tersebut dan berhasil.Aku semakin ghairah untuk mencuba mimpi lapisan ketiga tapi tempoh dia lama sangat jadi aku batalkan saja niat itu.


Dan hasil dari kajian aku secara mendalam terhadap teknik mimpi yang dipertunjukkan dalam Inception berdasarkan teori ilmiah dan fizik psikologi dapatlah aku simpulkan...





'Sebelum tidur basuh kaki dan baca doa tidur nanti mimpi-mimpi mengarut'




Dahla,nak sambung tido.Bye!

No comments:

Post a Comment